Časté dotazy

DOPRAVA a DORUČENÍ

Objednávky vytvořené na stránce www.avita.top doručujeme pouze v rámci České republiky. V sekci doručení si umíte zvolit dopravu prostřednictvím zásilkovny i do Rakouska a Německa. Pokud si přejete doručení do jiné evropské země, můžete si vytvořit objednávku prostřednictvím e-mailu na info@avita.sk. Následně vám zašleme fakturu spolu s výší poštovného na úhradu. Slovenská Republika: www.avita.sk

Při platbě kartou nebo na dobírku, jsou-li produkty skladem, objednávku odesíláme většinou následující pracovní den. Při platbě převodem se zboží odesílá až po přijetí platby na náš bankový účet.

Ne, momentálně není možný osobní odběr.

AVITA nemá v ČR kamennou prodejnu.

O PRODUKTECH

Lipozomální doplňky výživy doporučujeme zkaladovat v chladničce i před otevřením. Po otevření zkaldujte v chladničce po dobu maximálně 30 dnů.

Nedoporučujeme užívání více než 3 lipozomálních doplňků v jeden den.

Nejvhodnější doba užití záleží na druhu výživového doplňku. U lipozomálních doplňků se však nemusíte zabývat vstřebatelností. Receptura lipozomálních doplňků zajišťuje více než 90% vstřebatelnost.

Některé naše doplňky jsou certifikovány pro děti od 3 let. Pokud je dítě mladší, kontaktujte pediatra ohledně vhodnosti užívání. Pediatr doporučí dávkování.

Nejvhodnější doplněk pro posílení imunity je C+D3+Zinek a Probiotika.

Při užívání léků na předpis se poraďte s vaším ošetřujícím lékařem ohledně možného vplyvu užívaní léku s doplňkem výživy.

Potřebná délka užívání záleží na konkrétním doplňku výživy. Obecně řadíme užívání minimálně po dobu 3 měsíců.

Pokud doplněk nevyšumí při otevření, nemá hrudky nebo nemá štiplavou chuť, zkažený není. Naše doplňky jsou na přírodní bázi, proto do nich nepřidáváme umělá dochucovadla ani cukr aby chuť zpříjemnili. Radíme vmíchat doplněk do pomerančového džusu, kde chuť zanikne.

Velice rádi vám poradíme při výběru doplňků výživy. Stačí, když se obrátíte na naše zákaznické centrum prostřednictvím e-mailu: info@avita.sk. Rádi vám odpovíme na všechny vaše dotazy. Množství informací naleznete také na našem instagramovém profilu nebo v blogu.

REKLAMACE

Při reklamaci nám prosím zašlete vyfocenou tekutinu, láhev s číslem šarže, datem spotřeby spolu s dokladem o koupi a vyplněným reklamačním formulářem na info@avita.sk.

Pokud doplněk nevyšumí/nevybuchne jako šampaňské při otevření, nemá hrudky nebo nemá štiplavou chuť, zkažený není. Mírné zakalení na dně láhve je v pořádku.

VEĽKOOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE

Společnost AVITA nabízí možnosti velkoobchodní spolupráce. Ta vám jako našemu partnerovi zajistí několik výhod včetně zvýhodněné ceny. Pro více informací nám napište e-mail na: info@avita.sk